close

點我聽歌(youtube連結)

不好意思 請大家直接點上面連結到youtube聽歌

我非常喜歡這首歌的歌詞 以及主唱的聲音

歌詞以及不負責任中翻 

If you only knew
I'm hanging by a thread
The web I spin for you
If you only knew
I'd sacrifice my beating
Heart before I lose you
I still hold onto the letters
You returned
I swear I've lived and learned

你不知道 我願意編織一張網給你

你不知道 我願意犧牲我自己以免失去你

我仍然保留著那些你退回的信件

我發誓我已經學乖

It's 4:03 and I can't sleep
Without you next to me I
Toss and turn like the sea
If I drown tonight, bring me
Back to life
Breathe your breath in me
The only thing that I still believe
In is you, if you only knew

已經凌晨四點,沒有你在身邊我無法入眠.

你不知道 你是我唯一的信念,如果我淹沒在這片洶湧的海裡

只有你可以讓我恢復生命

If you only knew
How many times I counted
All the words that wen't wrong
If you only knew
How I refuse to let you go,
Even when you're gone
I don't regret any days I
Spent, nights we shared,
Or letters that I sent

你不知道 多少次我數著我說錯的話

你不知道 我有多抗拒你離開 即使你已經不在

我並不後悔 與你在一起的日子

If you only knew
I still hold onto the letters
You returned
 I swear i live and learn

你不知道 我仍然保留著那些你退回的信

我發誓我真的已經學乖

 

好啦 我覺得大家還是看英文好了,果然不是翻譯的料 ....

上面是因為要翻譯所以我就有簡略一些歌詞

真正的歌詞要請大家到歌詞網站去找喔!

我很喜歡這個歌手的聲音

非常的渾厚 高亢 有天生rocker 的料

arrow
arrow
    全站熱搜

    rorotira 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()